2013年1月22日 星期二

《豬腳薑醋》

 
【功效】產婦產後可以飲用薑醋。薑醋對產婦身體早日康復,尤其是對內生殖器官的復原極有幫助。薑醋有袪風散寒、活血去瘀、幫助子宮收縮的作用;豬腳含有大量鈣質,而薑醋可以將之軟化、有助產婦補充失去的鈣質。而雞蛋含有八種人體必需的氨基酸,多種礦物質和維他命等多種成分,對產婦身體補益大有好處。

《豬腳薑醋》食譜

材料: (10人份量)
豬手或豬腳 2  (豬手/腳斬成8-10件)
生薑 5
雞蛋 10  (烚熟去殼)八珍甜醋 10
黑糯米醋 1

做法:
產前一個月先做呢部份:
1) 將生薑去皮後沖洗乾淨,抹乾,然後將生薑用刀拍扁,放在白鑊炒至乾身,備用。
2) 然後將甜醋、黑糯米醋及生薑放入瓦煲內煮滾,醋一定要浸過薑面,最少要浸2個星期,先可以開始正式煲豬腳薑,但如四星期前已整好,就要每隔一星期煲滾一次,以免細箘及霉箘滋生。

臨生前2日:
3) 將已切件豬腳或豬手洗淨,用大火煮15分鐘後,改用細火煮60分鐘,之後要汆水及沖洗乾淨,以辟走豬操味,備用。
4) 將豬腳放入已預備好的薑醋中煮滾,改用細火煮60分鐘,之後再加入已烚熟去殼雞蛋翻滾,再浸2日,就大公告成!

入廚小貼士 :  
*雞蛋不宜浸太長時間,因為會變得太硬唔好食,但係越硬嘅蛋就越補,所以煲耐咗嘅蛋可以留俾返比自己補身食。
*生左BB之後,12日後可以派薑醋,但惡露未清就最好唔好食,會令惡露增加,因為薑醋好補架!
*如食到咁上下,想中途添加豬腳、豬手、雞蛋,其實冇限咩時候, 你隨時可以加,做法跟以上一樣,但當然都要浸2日喇!